موضوعات: سرخط خبرها

نجات جان کودک سه ساله توسط نیروهای جستجو و نجات دریایی خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



یک کودک سه ساله توسط نیروهای جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان حین گردش دریایی مسافران نوروزی در پارک ساحلی شهر بندر امام خمینی(ره) نجات یافت.

وی ادامه داد: در لحظات ابتدایی این حادثه با واکنش به موقع عوامل تیم امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، این کودک نجات یافت.

سبزیوند با تأکید بر اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی در مجموعه‌های بندری استان شرایط ایمنی برای حضور مسافران فراهم شده است، گفت: همواره از مسافران و به خصوص والدین درخواست می‌شود که به توصیههای ایمنی توجه داشته باشند.

سخنگوی کمیته گردشگری استان خوزستان با اشاره به اینکه به منظور ارتقاء ایمنی گردشگری دریایی در تعطیلات نوروزی، این اداره کل اقدام به استقرار پایگاه‌های امداد و نجات، شناور و همیار ناجی در گردشگاه‌های دریایی استان خوزستان کرده است، گفت: شماره 1550 (اضطرار دریایی) آماده دریافت پیام‌های گردشگران در کلیه اماکن و گردشگاه دریایی در مواقع اضطراری جهت ارسال سریع شناورهای ناجی به منطقه است.

گفتنی است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور حفاظت از جان گردشگران دریایی بیش از  1200 عدد جلیقه نجات در گردشگاه‌های دریایی توزیع کرده است.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت