ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز 1402 / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز 1402 خبر داد و گفت: از نظر عملکردی در حوزه خدمات رسانی و توانمندی گردشگری دریایی نیز جایگاه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ارتقاء یافت.

وی افزود: در نوروز امسال تعداد ۳ هزار فروند قایق‌ تفریحی ثبت شده و جت اسکی‌ کار خدمات‌رسانی به گردشگران دریایی را بر عهده داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: این اداره‌کل از نظر تعداد شناور در کل کشور در سال1400 رتبه دوم، در سال 1401رتبه سوم و امسال رتبه نخست را کسب کرد.

وی گفت: همچنین در بخش تعداد گردشگر به تفکیک پایانه، در سال1400 رتبه چهارم، سال 1401رتبه سوم و امسال نیز رتبه دوم را به دست آورده‌ایم.

کیاکجوری برگزاری نشست هم‌اندیشی با دستگاه‌های اجرایی و مدیران ایستگاه‌های تفریحات دریایی، برگزاری مانور ترکیبی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی ، انجام بازرسی‌ های روزانه ایمنی از ایستگاه‌های تفریحات دریایی را از جمله فعالیت‌های کارگروه سفرهای نوروزی اداره کل برشمرد.

وی افزود:ساماندهی همیاران ناجی این اداره‌کل و تجهیز آنان به وسایل امداد و نجات،پیش بینی بنر و بروشور با موضوع ایمنی و حفظ محیط‌زیست دریایی، پایش مستمر شماره تماس 1550 به عنوان شماره  امداد و نجات دریایی در مواقع اضطرار دریایی نیز بسیار مورد تأکید قرار گرفت.

مدیرکل بنادر مازندران، تهیه و انتشار انیمیشن با موضوع ایمنی، ارسال پیام‌های هواشناسی به مدیران ایستگاه‌های گردشگری دریایی به صورت روزانه، حصول اطمینان از عدم فعالیت ایستگاه‌ها در شرایط نامساعد جوی را از دیگر اقدامات اداره کل در این ایام عنوان کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز مطالعه امکان سنجی و جانمایی بندر جدید لنگه/ برنامه زمان‌بندی در گرو تکمیل مطالعات فنی و اقتصادی است

س فروردین 22 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از آغاز فرآیند شناسایی مشاور به منظور مطالعه امکان سنجی و جانمایی بندر جدید لنگه خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی مرتضی سالاری با اعلام آغاز شناسایی مشاور جهت مطالعه امکان سنجی و جانمایی بندر جدید […]
آغاز مطالعه امکان سنجی و جانمایی بندر جدید لنگه

همچنین بخوانید: