مالکان خط کشتیرانی MSC سوییس در لیست ثروتمند‌ترین خانواده…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه فوربس جیانلو‌ئیچی آپونته و همسرش رافائلا، مالکان خط کشتیرانی MSC به طور مشترک در رده چهل و سوم لیست میلیاردر‌های جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سی نیوز به نقل از گروه بین‌الملل مانا؛ روزنامه سوئیسی LEMATIM نیز خانواده آپونته را به عنوان ثروتمند‌ترین خانواده سوییس معرفی کرد که ثروت آنان تا ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

بر اساس این گزارش جیانلوئیچی و همسرش رافائلا بنیانگذاران خط کشتیرانی MSC در سال ۱۹۷۰ میلادی هر کدام ۵۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند. علاوه بر این آن‌ها مالک خط کروز MSC CRUISES، تجارت کالای MEDLOG و اپراتور ترمینال کانتینری Terminal Investment Limited هستند.

بر اساس این گزارش منتشر شده از سوی نشریه فوربس ثروت این زوج از ۸.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ میلادی به ۳۱ میلیارد دلار در حال حاضر رسیده است؛ در حالی که در آغاز همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۲ میلادی ثروت آنان ۶.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شد.

«جان مک کاون» کارشناس حمل‌و‌نقل می‌گوید: نتایج مالی این شرکت برای اطلاع اذهان عمومی منتشر نمی‌شود، اما این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی حدود ۲۸ میلیارد دلار سود خالص داشت.

در ادامه گزارش آمده است «رافائلا آپونته» از سوی نشریه فوربس به تنهایی در بین ۹۶ زن میلیاردر جهان قرار دارد.

شایان ذکر است خط MSC در حال حاضر با ۷۳۰ کشتی کانتینری به ظرفیت ۴.۸ میلیون TEU در جایگاه اول خطوط کشتیرانی کانتینری جهان قرار دارد.

 

 

بازنشر گزارش: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95622

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46315

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۸۱ میلیون دلار کالا از گمرکات استان بوشهر به کشور قطر صادر شد

س فروردین 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی با بیان اینکه در یک‌سال گذشته ۱۹۵ کالای مختلف از این استان به کشور قطر صادر شد اظهار داشت: ۷۰ درصد وزن و ۲۵ درصد ارزش این صادرات را گروه کالایی معدن و صنایع معدنی تشکل می‌دهد. وی […]

همچنین بخوانید: