موضوعات: سرخط خبرها

پیام مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی به مناسبت درگذشت همکار جانباز نظر وزیری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت همکار جانباز نظر وزیری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

 درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خود با مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری، لحظه‌ای در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران نیاسودند. 

خبر عروج آسمانی جانباز سرافراز نظر وزیری، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد. 

این جانباز عزیز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس، نام خود را در جرگه مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

درگذشت این جانباز عزیز را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان هرمزگان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

جانباز نظر وزیری از همکاران نستوه در اداره‌ ایمنی و آتش‌نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بود که بعد از سال‌ها صبر و ایثار به مصداق آیه شریفه ” ویستشرون بالذین لم یلحقو بهم من خلفهم” جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهید و هم‌رزمش پیوست.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت