آغاز عملیات تست سیگنالینگ باند VHF و HF در آب‌های تحت نظارت اداره‌کل

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات تست سیگنالینگ باند VHF و HF در آبهای تحت نظارت استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سید احمد هاشمی معاون دریایی این اداره کل گفت: در راستای انعقاد قرارداد تست سیگنالینگ باند VHF و HF در آب‌های تحت نظارت استان سیستان و بلوچستان و با توجه به اهمیت و نقش ارتباطات دریایی به ویژه در شرایط اضطرار، عملیات تست سیگنالینگ باند VHF و HF در مناطق تحت نظارت این استان آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه پایش فرکانسی و شناسایی نقاط کور رادیویی و اطمینان از کارایی و راندمان بالای تجهیزات رادیویی موجود در ایستگاه های رادیویی این استان از اهداف این عملیات  سنجش تجهیزات رادیویی می باشد افزود: این عملیات با حضور و نظارت کارشناسان مجرب ارتباطات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و کارشناسان ارتباطات دریایی این اداره کل از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ آغاز و پس از بازدید از کلیه سایت های رادیویی موجود در استان و دستیابی به اهداف مورد انتظار به پایان خواهد رسید.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۳۱ درصدی صادرات از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی

چ فروردین 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تُن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس صادر شد اظهار داشت: این میزان صادرات نسبت به سال ما قبل آن ۱۲ درصد افزایش یافته […]

همچنین بخوانید: