موضوعات: سیاسی نظامی

برنامه‌های متعددی برای الحاق تجهیزات دفاعی جدید در سال ۱۴۰۲ داریم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با فرماندهی معظم کل قوا، گفت: حضرت آقا همواره در رابطه با جایگاه نیروهای مسلح می‌فرمایند که این جایگاه مقدس است و در واقع نظامی بودن یک شغل نیست بلکه یک راه مقدس است.

وی ادامه داد: تأکید دوم ایشان بر پیگیری طرح‌های مختلف بود که فرمودند طرح ریزی و برنامه ریزی یک طرف موضوع و پیگیری و اجرایی کردن آن یک طرف است که ان‌شاالله بتوانیم همه طرح‌ها را به نتیجه برسانیم. تأکید سوم ایشان نیز بر رسیدگی و سرکشی به خانواده‌های نیروی مسلح بود که همیشه مورد تأکید ایشان قرار دارد و همواره می‌فرمایند خانواده‌های شما ایثارگر هستند و از شما در مأموریت‌های مختلف پشتیبانی و حمایت می‌کنند و حتماً باید از آن‌ها قدر دانی شود.

امیر نصیرزاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی و اینکه برنامه ستاد کل نیروهای مسلح برای تقویت سایر نیروها چیست؟ گفت: در همه نیروها الحاق‌هایی صورت گرفته و فقط مختص به نیروی زمینی نبوده است. در نیروی دریایی سپاه چند ماه پیش الحاقی صورت گرفت، پدافند سامانه موشکی باور را رونمایی کرد، در نیروی زمینی هم الحاق‌هایی صورت گرفت و در نیروی دریایی ارتش هم در آینده الحاق‌هایی وجود خواهد داشت. این الحاق‌ها به طور مستمر شکل می‌گیرد و مقطعی نیست. برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در حوزه هوایی هم برنامه‌هایی وجود دارد که به موقع اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع

مدیر سایت