علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در این حکم بر انجام وظایفی چون رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش افزوده و توجه جدی به ارائه خدمات بندری و دریایی با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالاهای اساسی به کشور تاکید کرده است.

عسکری دارای کارشناسی مدیریت صنعتی در مقطع لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته علوم دریانوردی با گرایش حمل‌ونقل دریایی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

رئیس‌ اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر امام خمینی بوده است. عضویت در کمیته‌های اجرایی ICT، پدافند غیرعامل و صرفه‌جویی و جذب درآمدهای بندری، بخشی از سوابق اجرایی مدیرکل جدید بندر خرمشهر می باشد.

عسکری جایگزین نورالله اسعدی شد که ایشان به عنوان معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حرکت مثبت بورس بالتیک به نفع کشتی‌های فله خشک

چ اردیبهشت 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ نرخ روزانه کشتی‌های کیپ‌سایز به طور میانگین با افزایش ۲۸ درصدی به ۱۹۰۸۰ دلار رسید. همچنین نرخ روزانه در مسیر‌های برزیل به چین و استرالیا به چین برای این نوع کشتی‌ها با بهبود نسبی مواجه بود. […]

همچنین بخوانید: