گروه بنادر امارات و بندر کراچی تفاهم‌نامه امضا کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه بنادر امارات (AD Ports) و بندر کراچی (KPT) یک تفاهم‌نامه مشترک برای توسعه زیرساخت‌های بندری و ترمینال در بندر کراچی امضا کرده‌اند.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا؛ امضای این تفاهم­نامه بین گروه بنادر امارات و بندر کراچی نمایانگر یک چشم‌انداز مشترک برای رشد پایدار، ترویج تنوع تجارت و تقویت روابط دوجانبه بین امارات متحده عربی و پاکستان است.

گفتنی است، این تفاهم­نامه راه را برای افزایش همکاری دوجانبه و بالا بردن تلاش‌ها در توسعه، گسترش و دیجیتالی‌سازی پروژه‌های بندری در پاکستان را هموار می­‌کند.

این همکاری شامل مجموعه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌هایی است که بهبود زیرساخت‌های بندری، بهینه‌سازی کارایی‌های عملیاتی و پذیرش دیجیتالی‌سازی را هدف قرار داده است. گروه بنادر امارات از دانش فنّی خود برای انجام مطالعات امکان‌­سنجی و تجزیه و تحلیل استفاده خواهد کرد تا موفقیت تجاری پروژه را تضمین کند.

«سید سیدین رضا زیدی»، رئیس سازمان بنادر پاکستان اظهار داشت: این شراکت با گروه بنادر امارات یک مرحله مهم برای بندر کراچی است و ما با ترکیب نقاط قوت و تخصص‌های خود، آماده‌ایم تا فرصت‌های رشد بی‌سابقه‌ای را برای بندر خود و جامعه تجاری به شکلی گسترده فراهم کنیم.

گروه بنادر امارات برای توسعه زیر‌ساخت‌ها به بندر کراچی کمک می کند

«محمد جمعة الشامسي»، مدیر گروه بنادر امارات گفت: با توجه به چشم‌انداز رهبری هوشمندانه ما برای تنوع اقتصادی، انتظار داریم که این همکاری بندر کراچی را به سمت تبدیل شدن به مرکز تجارت جهانی سوق دهد و اهمیت آن را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در صنایع تجارت و دریایی تقویت کند و اقتصاد منطقه را بیشتر از پیش رونق دهد.

وی یادآور شد: گروه بندری قراردادی با سیزده بانک منطقه‌ای و بین‌المللی به ارزش تقریبی دو میلیارد دلار در ماه گذشته به منظور گسترش فعالیت­های خود در دریای سرخ و دریای مدیترانه امضا کرده است.

 

بازنشر محتوا: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95954

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47438

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ممنوعیت ۴۵ روزه صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های شمال غرب خلیج فارس

ی اردیبهشت 31 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقهاهواز – ایرنا – سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات خوزستان، از ممنوعیت صدور مجوز صید ماهی حلوا سفید به دلیل شروع فصل تخم ریزی و کمک به بهسازی ذخایر این گونه ارزشمند آبزی دریایی از فردا (دوشنبه) اول خرداد ماه ۱۴۰۲خبر داد. منبع

همچنین بخوانید: