۸۵ درصد از کالاهای متروکه سنواتی از انبارهای بندر بوشهر خارج…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته ۸۵ درصد از کالاهای متروکه از انبارهای بندر بوشهر خارج سازی شد.

عبدالسعید عباسی در تشریح این خبر اظهار کرد: این کالاها شامل خودرو، ماشین آلات سنگین، کالای عمومی و کالای کانتینری بوده که خروج آنها از بندر باعث آزادسازی محوطه ها و انبارها و در نتیجه امکان ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان شده است.

وی بیان کرد: با مطلوب شدن شرایط در بندر بوشهر، تلاش ها برای خروج کالاهای متروکه و قضایی از بنادر گناوه، کنگان و دیر نیز افزایش یافته و خروج کلیه کالاهای متروکه سنواتی از بنادر تحت مالکیت اداره کل بنادر و دریانوردی در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا نشست‌های و بازدیدهای متعددی با حضور مراجع محترمقضایی استان و شهرستانها، مسئولان گمرکات استان و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انجام شده است.

به گفته عباسی، نتیجه تلاش‌های یاد شده تاکنون خروج ۸۵ درصدی کالای متروکه سنواتی از بندر بوشهر و ۵۰ درصدی کالاها از بنادر گناوه، کنگان و دیر است.

وی عنوان کرد: تخلیه انبارها و محوطه‌های بنادر از کالاهای متروکه سنواتی همواره یکی از دغدغه های بنادر بوده که انتظار می‌رود این دغدغه در سال جاری بطور کامل مرتفع شده و زیرساخت های بندری به جای اشغال توسط کالای متروکه، در خدمت توسعه تجارت دریایی قرار گیرند.

 

بازنشر محتوا: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/134523

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47621

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایت ناخدا از امواج بلا

چ خرداد 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در روزگار ما، کمتر اتفاق می‌افتد که آدمی در مقابل تعهدی که پذیرفته، با کنار گذاشتن خواسته‎های شخصی، مصالح دیگران را مقدم بشمارد و در ازای پایبندی به باورهای قلبی و انسانی خویش، جایگاه خود را به خطر بیندازد‎؛ حتی اگر این هزینه به‌اندازه از دست […]

همچنین بخوانید: