نگاه پیشگیرانه و آینده‌نگری در مقابل تهدیدات زیستی ضروری است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مصطفی طزری در حاشیه برگزاری رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیستی در بندر نوشهر با تأکید بر اینکه حوزه زیستی بسیار مهم است، گفت: هر جایی که دشمن می‌تواند اثرگذاری داشته باشد حوزه مأموریتی سازمان پدافند غیرعامل است.

وی افزود: نگاه پیشگیرانه و آینده‌نگری در مقابل تهدیدات زیستی از مؤلفه‌های اصلی و اساسی است و رزمایش از اساسی‌ترین این مؤلفه‌ها است و سبب هم‌افزایی ارگان‌ها می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه رزمایش می‌تواند اشکالات و ایرادات را برطرف کند، افزود: هماهنگی‌هایی که از کنار رزمایش‌ها حاصل می‌شود برای روزی که در شرایط واقعی بحران زیستی قرار گرفتیم، بتوانیم از پس آن بر بیاییم.

وی گفت: هر آنچه که مرتبط با وظایف بنادر است باید نگاه پیشگیرانه داشته باشیم و مانور را نباید بازی کرد بلکه باید اجرا کنیم.

طزری تأکید کرد: باید محیط واقعی در رزمایش رقم بخورد تا در روز حادثه احتمالی بتوانیم به بهترین شکل ممکن کنترل و مهار داشته باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بالاترین سطح در بندر نوشهر برگزار شد

پ خرداد 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عبدالله جعفری در آئین افتتاح رزمایش ملی ترکیبی پدافند غیرعامل با رویکرد زیستی که به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد؛ با بیان اینکه طراحی یا مانورهای پدافند غیرعامل در سه سطح ملی، منطقه‌ای و مستقیم برای هر منطقه است، اظهار […]
رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بالاترین سطح در بندر نوشهر برگزار شد

همچنین بخوانید: