پرورش ماهی در قفس در سد مارون ۱۰۰ درصد اجرایی می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان رییس اداره شیلات بهبهان با اشاره به حداکثر بهره‌وری از منابع آبی در شهرستان بهبهان گفت: ۷۰ واحد دو منظوره پرورش ماهی در بهبهان فعال است.

مجید شکاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهبهان که با حضور محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به حداکثر بهره‌وری از منابع آبی در شهرستان بهبهان اظهار کرد: ۷۰ واحد دو منظوره پرورش ماهی در بهبهان فعال است.

وی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت آبزی‌پروری منطقه با بیان اینکه بهبهان در جایگاه اول تولید ماهی در استخر ذخیره‌ آب کشاورزی در استان قرار دارد، از عدم تخصیص آب برای ایجاد شهرک آبزی‌پروری توسط سازمان آب و برق خوزستان انتقاد کرد.

شکاری عدم اجرایی شدن طرح پایلوت ۳ هزار و ۲۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون را یکی دیگر از مشکلات شهرستان دانست و تصریح کرد: علیرغم انجام مطالعات اجرایی ولی همچنان همکاری لازم از سوی سازمان آب و برق صورت نمی‌گیرد.

در ادامه جلسه محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به ضرورت تکمیل زنجیره‌های تولید و لزوم استفاده بهینه از منابع آبی بر ایجاد شهرک آبزی‌پروری و اجرایی شدن پروژه پرورش ماهی در قفس تاکید کرد و گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان به شمار می‌رود و ۱۰۰ درصد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست اعضای IMO در ماه جولای با محوریت کربن زدایی

ی خرداد 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نشست اعضای IMO در ماه جولای با محوریت کربن زدایی میلاد پاشازاده کد خبر : 1637 ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ اتاق بین‌المللی کشتیرانی از اعضای IMO دعوت کرد، پیشنهادات خود در زمینه کربن زدایی را درگردهمایی حمل و‌ نقل دریایی ، ارائه دهند.

همچنین بخوانید: