بندر خرمشهر آماده استقبال از تمام فعالان اقتصادی و…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: انتظار ما از تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران این است که از تمام ظرفیت‌های کم‌نظیر بندر خرمشهر بهره ببرند و در برابر موانع و مشکلات احتمالی دلسرد نشوند.

به گزارش سی نیوز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری در نشست با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، با تاکید بر اینکه خدمت در خرمشهر توفیق بزرگ از خدای متعال و مایه مباهات است، اظهار داشت: هدف از نشست مشترک با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در حوزه بندری، بررسی موانع و مشکلات و تلاش برای حل و رفع آنها است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی ما توسعه، رونق و جهش بندر خرمشهر است که قطعا فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در این امر نقش مهمی را دارند و امیدواریم با رفع موانع و همت بلند بالا، باعث متنفع شدن بندر و شهرستان و منطقه شویم.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه ظرفیت اسمی بندر خرمشهر سالانه 11 میلیون تن است، گفت: متاسفانه از این ظرفیت بی‌نظیر بندر خرمشهر به صورت کامل بهره‌برداری نمی‌شود که ما دنبال این هستیم از تمام پتانسیل و ظرفیت بندر خرمشهر بهره ببریم.

عسکری خاطرنشان کرد: ما در جلسات متعدد و مکرر آسیب‌شناسی می‌کنیم و طبق اولویت‌بندی، به دنبال حل و رفع موانع هستیم که برای انجام این کار به صورت راهبردی مصمم هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار ما از تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران این است که از تمام ظرفیت‌های کم‌نظیر بندر خرمشهر بهره ببرند و در برابر موانع و مشکلات احتمالی دلسرد نشوند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر با مشوق‌ها و ابزارهای خدماتی خود آماده استقبال از تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/63057

لینک کوتاه:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۱۳.۳ درصدی حمل‌و‌نقل کانتینری در بنادر عربستان

ش خرداد 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه براساس اعلام اداره کل بنادر عربستان (ماوانی)، بهبود کارآیی در بنادر سعودی منجر به افزایش ۱۳.۳۴ درصدی حمل‌و‌نقل کانتینری در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ شد. به گزارش سی نیوز به نقل از گروه بین‌الملل مانا؛ داده‌های اداره کل بنادر عربستان نشان می‌دهد که در ماه گذشته […]

همچنین بخوانید: