پیام تسلیت مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو طی پیامی سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در متن این پیام آمده است؛
نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.
قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، کارکنان سخت کوش صنعت دریایی کشور و به ویژه تلاشگران ولایت مدار مجتمع ایزوایکو و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده ؛ امید که به فضل خداوند در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش کشور تلاش نمائیم.

سلمان ضربی
١۴ خرداد 1402






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجوز جذب دانشجوی ارشد برای پردیس بندرعباس دانشگاه امیرکبیر صادر شد

ی خرداد 14 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز رییس پردیس بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مجوز تاسیس و جذب دانشجو در ۲ رشته کارشناسی ارشد شامل رشته مهندسی سواحل بنادر و سازه های دریای و رشته مهندسی HSE (بهداشت، ایمنی و سلامت) به این پردیس داده شد. به گزارش تین نیوز به […]

همچنین بخوانید: