برنامه جذب ۲۰ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در سواحل مکران و سایر سواحل کوچک و بزرگ ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده از برنامه جذب ۲۰ هزارمیلیاردتومانی طی سال‌جاری در این سواحل خبر داد.

به گزارش سی نیوز، علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های سازمان برای توسعه سواحل مکران و همچنین خارج‌سازی مغروقه‌ها اعلام کرد: در بخش توسعه بنادر مکران و دیگر بنادر کوچک و بزرگ دیگر کارهای ارزشمندی انجام شده است و بخش خصوصی تاکنون ۱۱ هزار میلیاردتومان سرمایه‌گذاری کرده است که در سال جاری این رقم به عدد قابل توجهی خواهد رسید. هدف ما این است که عدد بزرگی همچون ۲۰ هزار میلیاردتومان در سال جاری انعقاد قرارداد با بخش خصوصی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در بخش سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم سریعا به نتیجه برسد.

صفایی در خصوص مغروقه‌ها و برنامه سازمان بنادر و دریانوردی برای خارج‌سازی مغروقه‌ها گفت: مذاکراتی با طرف عراقی داریم و امیدواریم موضوع قرارداد تعیین مرزی هرچه سریعتر فعال شود و بتوانیم با طرف عراقی مذاکرات را انجام بدهیم.

صفایی تصریح کرد: همه اینها منوط به این است تا وزارت خارجه کشورمان با مذاکراتی که انجام می‌دهد زمینه فعالیت های سیاسی و اقتصادی را فراهم کند تا کارهای فنی توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام شود.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/135612

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48225

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی بین‌المللی خیلج فارس با صادرات صنایع دستی استان‌های جنوبی/ ثبت جهانی روستای بحیری در بوشهر  

چ خرداد 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا، مریم جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صنایع‌دستی و هفته صنایع‌دستی امروز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مانا مبنی بر اقدامات این معاونت در زمینه معرفی هر چه بیشتر فرهنگ، هویت و […]

همچنین بخوانید: