صادرات بیش از ۳۱ هزار تن کالای نفتی از بنادر شرق هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: طی سال جاری ۳۱ هزار و ۴۳۶ هزار تن کالای نفتی از بنادر شرق به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمدحسینی تختی بیان داشت: یک‌هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تا کنون وارد بندر شهید باهنر شده که این میزان واردات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴۳ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: طی این مدت نیز ۷۹۸ دستگاه خودرو از بندر شهید باهنر به کشورهای آسیای میانه ترانزیت شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین ۳۱ هزار و ۴۳۶ هزار تن کالای نفتی از بنادر شرق به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

به گفته محمدحسینی تختی؛ ۲۸ هزار ۷۹ تن کالا با ۲۳ درصد افزایش در بنادر شرق استان به جزایر استان شامل شن و ماسه، مصالح ساختمانی کاپوتاژ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۵۵ فروند کشتی با ظرفیت هزار تن و یک هزار ۷۷۱ فروند شناور زیر هزار تن در بنادر شرق هرمزگان نیز پهلو گرفته‌اند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5803005

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48221

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف ۳ فروند لنج متخلف صیادی در استان بوشهر

چ خرداد 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی در حفاظت از زیستگاه آبزیان و برخورد با تخلف صیادی اظهار داشت: حفظ حریم صیدگاهی برای رفاه حال صیادان استان بوشهر در دستور کار یگان حفاظت منابع آبزیان قرار دارد. […]

همچنین بخوانید: