موضوعات: سیاسی نظامی

حضور پرقدرت ارتش امنیت را در آب‌های بین‌المللی فراهم کرده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر ظهر چهار شنبه در دیدار با نیروهای پایگاه دریایی ارتش جزیره خارگ با تبریک روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: قطع ید نیروی متجاوز بعثی در دفاع مقدس و ایجاد چتر امنیت دریایی از افتخارات انقلابی نیروی دریایی ارتش می‌باشد.‌

وی با تاکید بر حضور امنیتی در سطح و عمق دریا بیان کردند: نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش بی‌بدیل و مؤثر در سطح ملی و بین‌المللی است که در رزمایش‌های مشترک توان دفاعی و سرعت عمل را به نمایش جهانیان گذاشته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: امروز با تجربه حضور ۳۶۰ درجه در دور دنیا و چشم‌انداز حضور در قطب جنوب به ارتقا اقتدار جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی خواهد داشت.

در ادامه این نشست محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: حضور مستمر ناوگروه‌های نیروی دریایی در پهنه آبی ایران امنیت ساز است.

وی افزود: حضور پرقدرت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و صیانت از حمل و نقل دریایی ایمن و امن خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو هفتم آذر، روز نیروی دریایی را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنیم.

منبع

مدیر سایت