موضوعات: اخبار دریایی

آغاز مطالعات اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری در بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کاظم صالحی در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور سرایی مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامه‌های سازمان و شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: طرح مطالعات به روزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر اکنون در مرحله شناخت است تا از این طریق نقطه نظرات مشتریان، صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی دریافت شود.

وی بیان کرد: نخستین دور پیمایش ویژه به روزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی در استان بوشهر و با حضور در بنادر بوشهر، عسلویه و خارگ انجام شده است.

رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در نشست با جامعه هدف تعرفه خدمات بندری و دریایی نتایج بسیار ارزشمند و مهمی حاصل شد و پیشنهادات دریافت شده در پروسه مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صالحی ادامه داد: تعرفه از لحاظ کارکردی به طور صِرف جنبه مالی ندارد چراکه تعرفه ابزاری است که حوزه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاری و مدیریتی را در بر می‌گیرد.

وی گفت: در این فرایند باید رضایتمندی مشتریان و همچنین مسائل اجتماعی و کلان اقتصادی کشور لحاظ شود و همچنین حوزه خدمات سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد مورد توجه جدی قرار گیرد.

صالحی اضافه کرد: تعرفه از منظر سیاست‌گذاری مقوله چند وجهی است و تلاش داریم در خروجی مطالعات، تضاد منافع بین ذی‌نفعان به شکل بهینه به یک نقطه تعادلی و مطلوب برسد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت
برچسب‌ها: مانا