موضوعات: اخبار دریایی

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خاتمه یافت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مانا؛ ششمین نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صادراتی ایران که گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در آن حضوری فعال داشت پس از پنج روز برگزاری در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت به کار خود در این دوره پایان داد.

 این نمایشگاه در روز هشتم اردیبهشت ماه با حضور رئیس‌جمهور گشایش یافته بود و به گفته وزیر صمت طی آن بیش از دو هزار نفر از تجار و فعالان اقتصادی خارجی از چهار گوشه جهان فرصت یافتند با توانمندی‌های صادراتی ایران آشنا شوند.

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان ناوگان ملی کشتیرانی با احداث غرفه در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران در IRAN EXPO 2024 حضور فعال داشت.

بر اساس سخنان امیر بیات معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در حاشیه این نمایشگاه عنوان شد، این گروه هم‌اکنون خدمات حمل و نقل ترکیبی را به صورت DOOR TO DOOR به صادرکنندگان و واردکنندگان به اقصی نقاط جهان ارائه می‌کند.

طی برگزاری نمایشگاه یاد شده نیز غرفه گروه کشتیرانی شاهد حضور تعداد قابل توجهی از تجار خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، کشورهای آفریقایی و عربی بود که برای توسعه ارتباطات تجاری با کشورمان مشتاق بودند.

همچنین، اعضاء اتاق‌های بازرگانی ایران، تهران و برخی دیگر از استان‌های کشور به همراه اعضاء و مدیران کنفدراسیون صادرات ایران با حضور در غرفه گروه کشتیرانی جمهوی اسلامی ایران در IRAN EXPO 2024 با مدیران ارشد این گروه به رایزنی و تبادل نظر برای توسعه همکاری‌ها پرداختند. دیگر صاحبان کالا و صادرکنندگان داخلی نیز حضوری چشمگیر در غرفه گروه کشتیرانی داشتند.

گفتنی است در روزهای برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از سوی وزیر صمت و دیگر مقامات حوزه بازرگانی و صنعت کشور بر راه‌اندازی خطوط منظم و مستقیم کشتیرانی به غرب و شمال آفریقا از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت