موضوعات: اخبار دریایی

تجلیل از ناجی دریایی جان خانواده ۵ نفر‌ه در عسلویه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، جاسم عبدالله‌زاده شهروند بندر نخل تقی شهرستان عسلویه که با از خودگذشتگی منجر به نجات جان خانواده ای پنج نفره شده بود در آیینی از سوی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه تجلیل شد.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه در آیین یاد شده با بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: عبدالله‌زاده شهروند نوع دوست ساکن بندر نخل تقی در اقدام تحسین برانگیز توانست با کمک دو حلقه نجات جان پنج مسافر نوروزی را نجات دهد.

عمران مرادپور طیبی افزود: اینکه فردی با استفاده از مهارت شنا و به تنهایی جان خانواده‌ای پنج نفره را نجات دهد نشان از حس بالای نوع دوستی و مسئولیت‌پذیری است.

وی اظهار کرد: امید است با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از سوی گردشگران ساحلی شاهد تفریحات دریایی و بی خطر آنها باشیم.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های فعال در بنادر و منطقه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: در این نشست مسائل و مشکلات جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد با بررسی کتابچه تعرفه در صورت نیاز بازنگری در تعرفه‌ها انجام شود.

مرادپور طیبی افزود: در نشست مجزا با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مقرر شد برای تعرفه‌گذاری در بنادر حاکمیتی نشست‌های به شکل تخصصی برگزار شود.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت