موضوعات: اخبار دریایی

افزایش چشمگیر رشد توریسم کیش در سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: جزیره کیش به لحاظ دارا بودن امکانات تفریحی دریایی و ساحلی مدرن و استاندارد به عنوان مهمترین مرکز توریسم دریایی کشور مطرح است که همواره در طول سال علاوه بر گردشگران داخلی، گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جذب می‌کند.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از افزایش چشمگیر رشد توریسم جزیره کیش در سال جاری خبر داد و گفت: با شروع سال جدید شاهد ورود تعداد زیادی از مسافران نوروزی به این جزیره بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: رونق گردشگری در جزیره و افزایش گردشگران ورودی به آن در حالی است که این جزیره با کمبود پرواز همراه است و از سوی دیگر جهت انجام سفر‌های دریایی، مسافت زیادی با خشکی دارد.

فاطمی با اشاره به اینکه آمار‌های اخذ شده حاکی از این است که در ایام نوروز امسال  ۲۷۸ هزار و ۶۷۲ نفر وارد شدند، اذعان داشت: این درحالی است که نوروز سال گذشته ۲۳۰ هزار نفر به جزیره کیش وارد شده بودند.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اذعان داشت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی امسال در جنوب کشور، گزارش‌ها حاکی از تداوم رونق گردشگری در جزیره کیش است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت