موضوعات: سرخط خبرها

مدیران منطقه آزاد چابهار در پیش‌بینی هزینه‌ها بازنگری کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرین‌پرس/سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به کاهش سهمیه کالای تجاری، باید تلاش کنیم تا از اعتبارات کمک زیان کمتر استفاده کنیم و این رقم را به مرور زمان کاهش داده به صفر برسانیم و لازمه آن این است که در پیش بینی هزینه ها، بازنگری کنیم تا جبران کسری بودجه باشد.

حمیرا ریگی امروز دوشنبه در جلسه کمیته درآمدهای پایدار منطقه آزاد چابهار گفت: مسائل و موارد به صورت کارشناسی مطرح تا شاهد روزهای پرتلاش و اقدامات مثبت در زمینه بودجه باشیم و بسوی کسب درآمد پایدار حرکت کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن اشاره به حادثه غم انگیز سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهور و وزیر امور خارجه را که شب بسیار سختی را برای تاریخ ایران رقم زد، گفت: این حادثه را که منجر به شهادت خادمان وطن و امام رضا شد، خدمت همه شما عرض تبریک و تسلیت دارم.

وی ادامه داد: این حادثه بسیار دلخراش که شهادت رئیس جمهوری که افتخارش خدمت بود و به عنوان رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همچنین محبوب و خادم امام رضا (ع) شناخته شده بود و همچنین شهادت وزیر امور خارجه آقای امیر عبداللهیان که واقعاً مرد میدان سیاست بود و با سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل روشن توانست در بحث عزت و اقتدار ملی و در تقویت روابط، از عزت ما و شما در عرصه جهانی صیانت کند را به همراه داشت، روزهای سختی را برای ما رقم زد.

وی گفت: اما این شهادت در شب میلاد با سعادت رئوف اهل بیت امام رضا (ع) همراه بود که خود نشان از شایستگانی دارد که اینگونه شهادت نصیب آنان می شود و خوشا به حال آنان که زندگی با عزت و مرگ با عزت سرنوشت شان بود و عاقبت به خیر شدند.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: از طرفی دیگر مقام معظم رهبری که در روز حادثه اعلام کردند که “هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم پیش خواهد رفت؛ مردم نگران نباشند. مسئولین با جدیت چند برابری مشغول کارهای خود هستند و ما هم توصیه‌هایی را که لازم بوده، به آنها کرده‌ایم.

ریگی تصریح کرد: ان‌شاءالله همه کارها اعم از امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت، این فرمایشات تکلیفی را بر دوش ما می گذارد که با قوت هر چه بیشتر کارها را به پیش ببریم.

وی از حضور همکاران جدید مهدی سرابندی به عنوان عضو موظف هیأت مدیره، محمد حسن رئیسی به عنوان سرپرست مدیریت بهره برداری و عطاءاله کدخدایی به عنوان سرپرست مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی استقبال کرد و گفت: ما مردم ایران، مرد روزهای سخت هستیم و نه روزهای وفور نعمت، من به توانمندی و لیاقت شما ایمان دارم و می دانم که با تلاش شما از روزهای سخت گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت