موضوعات: اخبار دریایی

رشد مشهود گردشگری دریایی در سواحل خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگارمانا با اشاره به اینکه سفر به سواحل خلیج فارس امسال بسیار پررونق بوده و گردشگران بسیاری به این مناطق جنوبی کشور سفر کرده‌اند، گفت: در این میان سفر به سواحل استان خوزستان بسیار چشمگیر بوده است.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رشد مشهود گردشگری دریایی در سواحل استان خوزستان از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اذعان داشت: مهمترین دلیل این امر به توسعه زیرساخت‌های گردشگری ساحلی و دریایی ایجاد شده طی سال‌های اخیر و نیز حضور پررنگ سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه ایجاد تأسیسات گردشگری در سواحل این استان است.

وی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر وجود رودخانه‌های بزرگ در خوزستان از جمله کارون و اروند رود، وجود دریاچه‌های پشت سد و نیز تالاب‌های منحصربه فرد در این استان باعث شده تا خوزستان به عنوان اصلی‌ترین قطب گردشگری آبی کشور معرفی شود.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار امیدواری کرد: رشد گردشگری در سواحل استان خوزستان همچنان ادامه داشته باشد و به دنبال آن شاهد افزایش زیرساخت‌ها متناسب با نیاز گردشگران ورودی باشیم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت