موضوعات: اخبار دریایی

محموله کالای قاچاق از یک شناور تجاری در بندر گناوه کشف شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، سرهنگ یداله شرفی با اشاره به تشدید مبارزه با کالای قاچاق در نوار ساحلی و خلیج فارس اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری مقابله با قاچاق کالا و ارز، با تشدید اقدامات کنترلی در مرز‌های استان با تمرکز بر شناور‌های حامل کالای قاچاق و ممنوع با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای یک فروند شناور حامل قاچاق کالا شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف انواع کالا‌های فاقد اسناد قانونی از شناور توقیفی افزود: در بازرسی دقیق مأموران مرزبانی از شناور توقیف شده حجم زیادی از کالا‌ی قاچاق از جمله ۱۸۰ طاقه پارچه معادل ۹ هزار متر پارچه، بیش از یک هزار عدد لوازم یدکی خودرو، ۵۰۰ عدد اسباب‌بازی و دیگر کالا‌ها که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از دستگیری یک متهم در این ارتباط و معرفی به مراجع قانونی خبر داد و گفت: ارزش محموله‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سه میلیارد تومان برآورد شده است.

سرهنگ شرفی تاکید کرد: قاچاق یکی از مهمترین عوامل مخرب اقتصادی در جامعه است و مأموران این فرماندهی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه تحرک و فعالیت در این زمینه برخورد خواهند کرد.

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: