آمریکا یک کشتی جنگی دیگر به منطقه غرب آسیا فرستاد

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد کشتی تهاجمی آبی-خاکی «یو‌اس‌اس باکسر» به غرب آسیا اعزام شده و این ناو تحت فرماندهی ناوگان پنجم دریایی آمریکا قرار گرفته است.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش این خبرگزاری، در حالی که اظهارنظرها درباره تنش‌ها بین آمریکا و ایران بعد از سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی ادامه دارد، مقام‌های واشنگتن از پیوستن یک کشتی تهاجمی آبی-خاکی این کشور به منطقه تحت فرماندهی ناوگان پنجم دریایی آمریکا خبر داده‌اند.

کشتی تهاجمی آبی-خاکی «یو‌اس‌اس باکسر» با رسیدن به منطقه تحت فرماندهی ناوگان پنجم دریایی آمریکا به کشتی‌های تهاجمی «یواس‌اس جان پی مارتا» و کشتی «یو‌اس‌اس هارپر فری» ملحق شده است.

نیروی دریایی آمریکا به مکان دقیق حضور یو‌اس‌اس باکسر اشاره نکرده است. ناوگان پنجم نیروی دریایی مستقر در بحرین مسئول نظارت بر ناوهای آمریکا در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا است.

پیش از این مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی، درباره اعزام ناو هواپیمابر «یواس‌اس آبراهام لینکلن» به منظور آنچه که «ارسال پیام به ایران» خوانده بودند، جنجال‌های بسیاری ایجاد کرده بودند. 

منبع: فارس

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درآمد ۱.۲ میلیون دلاری ایران از فروش نقشه‌های دریایی

س تیر 4 , 1398
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ایران تاکنون ۲۷۷ هزار نسخه نقشه الکترونیک دریایی تهیه کرده است که به کشتیرانی‌های خارجی فروخته است و درآمد آن از این محل ۱.۲ میلیون دلار است.
محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

شاید برای شما جالب باشد