یک تفنگدار دریایی آمریکا کشته، ۸ نظامی مفقود و ۲ نفر هم زخمی شدند

پس از بروز حادثه در رزمایش نیروی دریایی آمریکا در سواحل جنوبی کالیفرنیا، یک تفنگدار دریایی آمریکا کشته، ۸ نظامی مفقود و دست‌کم ۲ نفر هم زخمی شدند.

رزمایش نیروی دریایی آمریکا در سواحل کالیفرنیا - Assault Amphibious Vehicle
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، به دنبال بروز حادثه ای برای یک زره پوش خاکی-آبی متعلق به نیروی دریایی آمریکا در سواحل جنوبی کالیفرنیا، یک تفنگدار دریایی آمریکا کشته، ۸ نظامی مفقود و دست‌کم ۲ نفر هم زخمی شدند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، حساب توئیتری متعلق به نیروی دریایی آمریکا تنها با تأئید این خبر، از انتشار اطلاعات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن در این خصوص اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات با حضور نیروی دریایی و گارد ساحلی همچنان در جریان است.

فرمانده واحد پانزدهم نیروی دریایی که وظیفه آنها هلی برن تفنگداران دریایی از آب به خاک و برعکس را برعهده دارند، در بیانیه‌ای شرایط را بسیار ناراحت کننده خوانده است و خواستار دعا برای خانواده نیروی دریایی و مخصوصا تفنگدارانی که مفقود هستند، شده است. 

زره پوش آبی-خاکی آمریکا - Assault Amphibious Vehicle
زره پوش آبی-خاکی آمریکا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«هرمزگان» توان بالایی در پرورش «ماهی در قفس» دارد

ج مرداد 10 , 1399
مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه خوشبختانه استان هرمزگان توان بالایی در پرورش ماهی در قفس دارد، گفت: مناطقی هم‌چون قشم، هرمز، بندرلنگه، ابوموسی، جاسک و سیریک از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.
پرورش ماهی درقفس طرحی برای تنفس دریا

شاید برای شما جالب باشد