نیروی دریایی آمریکا استفاده از ادوات آبی-خاکی را تعلیق کرد

به دنبال حادثه مرگبار اخیر رخ داده برای یک زره‌پوش خاکی-آبی در تمرینات آموزشی و کشته و مفقود شدن چند تفنگدار نیروی دریایی آمریکا، استفاده از وسایل نقلیه خاکی-آبی در تمرینات آموزشی این نیروها موقتاً متوقف شد.

زره‌پوش خاکی-آبی نیروی دریایی آمریکا
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، «دیوید اچ برگر» فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده در همین خصوص گفت: این حادثه بد در دست تحقیق است … در این بین دستور فوری داده‌ام تا زمانی که عواملی که به بروز این حادثه منجر شد، بهتر فهمیده شوند، عملیات آبی وسایل نقلیه تهاجمی آبی-خاکی معلق شوند. همه وسایل نقلیه تهاجمی آبی-خاکی در سراسر ناوگان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بعد از حادثه رخ داده پنجشنبه عصر برای زره پوش آبی-خاکی متعلق به واحد پانزدهم این نیرو، نیروی دریایی و گارد ساحلی در حال جستجو برای یافتن ۸ تفنگداری هستند که در این حادثه مرگبار مفقود شده‌اند.

طبق گزارش وبسایت Military.com، هنگام حادثه تفنگداران در حال انجام تمرین معمول نزدیک جزیره «سن کلمنت» بودند.

مقامات در جلسه‌ای درباره این حادثه اعلام کردند از ۸ نفری که مفقود شده بودند همچنان اثری نیافته‌اند و وضعیت جسمانی دو تفنگدار بحرانی است.  آن‌ها همچنین اعلام کردند ۵ نیرو به ایستگاه‌های اختصاص یافته خود بازگشته‌اند.

از ۱۵ تفنگدار و یک ملوانی که هنگام حادثه سوار این زره‌پوش بودند، یک نفر آن‌ها بعد از انتقال به بیمارستانِ نزدیک سن‌دیگو فوت شد.

فرمانده واحد پانزدهم نیروی دریایی که وظیفه نقل و انتقال تفنگداران دریایی از آب به خاک و برعکس را برعهده دارند، در بیانیه‌ای شرایط را بسیار ناراحت کننده خوانده و خواستار دعا برای خانواده نیروی دریایی و مخصوصا تفنگدارانی که مفقود هستند، شده است. 

از این وسایل نقلیه از اوایل دهه ۱۹۷۰ برای انتقال تفنگداران از کشتی به ساحل استفاده می‌شود.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی اعماق اقیانوس با فناوری لیدار

ش مرداد 11 , 1399
پژوهشگران در بررسی جدید خود، فناوری لیدار را به کار گرفتند تا عمق بیشتری از اقیانوس را مورد بررسی قرار دهند.
بررسی اعماق اقیانوس‌ها با فناوری لیدار - LIDAR Technology

شاید برای شما جالب باشد