برخورد تانکر مواد شیمیایی دانمارک با کشتی نظامی انگلیس

پلیس انگلیس امروز از برخورد یک فروند تانکر مواد شیمیایی دانمارکی با یک فروند کشتی نظامی نیروی دریایی انگلیس در «کورنوال» واقع در جنوب غربی انگلستان خبر داد.

برخورد تانکر مواد شیمیایی دانمارک با کشتی نظامی انگلیس
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، پلیس انگلیس از برخورد یک فروند کشتی باری با یک کشتی نیروی دریایی انگلیس در «کورنوال» در جنوب غربی انگلستان خبر داد.

نیروهای پلیس انگلیس در حدود ساعت ۰۸:۰۰ به وقت محلی به شهرک «فالموث»، محل برخورد یک فروند کشتی باری به کشتی نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا، فراخوانده شدند.

گروه عملیات رزمی نیروی دریایی انگلیس موسوم به «نیوی‌لوک‌اوت» (NavyLookout)، اعلام کرد که کشتی آسیب‌دیده از نوع کشتی آموزشی «اسمیت یِر» (Smit Yare) بوده است.

تاکنون گزارشی از زخمی شدن فردی در این حادثه اعلام نشده است.

بر اساس گزارش NavyLookout ، کشتی باری یک تانکر مواد شیمیایی دانمارکی «ام وی الس ماری ترزا» بوده است و بعد از برخورد به کشتی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس دچار تکان‌های شدید شده است.

نیروی پلیس انگلیس اعلام کرده است که در حال تحقیق در خصوص علت وقوع این حادثه است اما جزئیات بیشتری در این خصوص فاش نکرده است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه‌ریزی 20 هزار میلیارد تومانی جزیره کیش برای سال 1400

س شهریور 11 , 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت را مقدمه‌ای برای پروژه‌های سال ۱۴۰۰ خواند که بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.
تصویر هوایی از ساحل مرجانی جزیره کیش

شاید برای شما جالب باشد