شکوفایی اقتصاد قشم در گرو امنیت دریایی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده دریابانی شهرستان قشم گفت: فرزندان این نیرو در قشم با ایجاد امنیت در حوزه دریا موجب شکوفایی بیشتر اقتصاد این منطقه شده اند.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین نیوز، حمیدرضا مومنی با تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای دریابانی و مرزبانی شهرستان قشم در راه پاسداری از امنیت جزیره و آب های خلیج فارس افزود: نیروهای دریابانی با رصد اطلاعاتی و برخورد مناسب با متخلفان و قاچاقچیان و خنثی کردن فعالیت های ناسالم آنها، به تقویت فعالیت های اقتصادی قشم و کشور کمک زیادی کرده اند.

به گفته مومنی، امنیت دریایی موجب افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالای فعالان اقتصادی، تقویت مشاغل جدید، افزایش امکانات و زیرساخت های بندری و شکوفا تر شدن اقتصاد این منطقه می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار امیدواری کرد: تعامل سازمان منطقه آزاد و نیروی دریابانی قشم موجب شکوفایی هرچه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت و آرامش در حوزه بنادر و دریانوردی این جزیره است.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان قشم هم از تعامل مثبت و سازنده حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای افزایش اقتدار و امنیت این نیرو در منطقه قدردانی کرد.

بنا به این گزارش؛ 13 مهر ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده و همه ساله تا 18 مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی از فعالیت فرزندان این نیرو و دستاوردهای آنان تقدیر می شود.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری های نظامی توسط نیروهای دریایی کشورهای حوزه خزر

پ مهر 18 , 1398
همزمان با اولین روز نشست فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حوزه خزر در مسکو، همکاری نظامی نیروهای دریایی خزر در محور های همکاری آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی رزمی در این اجلاس مطرح گردید.

شاید برای شما جالب باشد