برخورد نفتکش با کشتی باری در آب های چین+فیلم

بر اثر برخورد یک نفتکش حامل سه هزار تن بنزین با یک کشتی باری در رودخانه یانگ تسه در نزدیکی شانگهای سه نفر کشته و ۱۴ خدمه کشتی باری هم ناپدید شدند.

برخورد نفتکش با کشتی باری در آب های چین
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، در این تصادف یک کشتی باری و یک تانکر حامل سه هزار تن بنزین، روز جمعه در سه کیلومتری جنوب شرقی رودخانه یانگ تسه در نزدیکی شانگهای با یکدیگر برخورد کردند.

اداره ایمنی دریانوردی شانگهای در همین ارتباط اعلام کرد: این تصادف دریایی باعث غرق شدن کشتی باری حامل شن و ماسه و آتش سوزی در عرشه تانکر نفتی شده است.

خاموش کردن آتش نفتکش پس از برخورد برخورد با کشتی باری در آب های چین

این اداره همچنین اعلام کرد تا کنون سه نفر از سرنشینان این کشتی نجات یافته و تلاش برای ۱۴ خدمه دیگر همچنان ادامه دارد.

خاموش کردن آتش نفتکش پس از برخورد برخورد با کشتی باری در آب های چین

کارشناسان معتقدند با گذشت زمان، امیدها برای نجات سرنشینان این کشتی کمرنگ شده و احتمالا همه این ۱۳ نفر جان باخته اند.

این تصادف اولین حادثه برخورد بین دو کشتی در رودخانه یانگ تسه در تابستان امسال است.

View this post on Instagram

بر اثر برخورد یک #نفتکش حامل سه هزار تن بنزین با یک کشتی باری در رودخانه یانگ تسه در نزدیکی شانگهای سه نفر کشته و ۱۴ خدمه کشتی باری هم ناپدید شدند. 🔹 Marinepress.ir به گزارش #مارین_پرس به نقل از گلوبال تایمز، در این تصادف یک کشتی باری و یک تانکر حامل سه هزار تن بنزین، روز جمعه در سه کیلومتری جنوب شرقی رودخانه یانگ تسه در نزدیکی #شانگهای با یکدیگر برخورد کردند. اداره ایمنی دریانوردی شانگهای در همین ارتباط اعلام کرد: این تصادف دریایی باعث غرق شدن کشتی باری حامل شن و ماسه و آتش سوزی در عرشه تانکر نفتی شده است. این اداره همچنین اعلام کرد تا کنون سه نفر از سرنشینان این کشتی نجات یافته و تلاش برای ۱۴ خدمه دیگر همچنان ادامه دارد. کارشناسان معتقدند با گذشت زمان، امیدها برای نجات سرنشینان این کشتی کمرنگ شده و احتمالا همه این ۱۳ نفر جان باخته اند. 🌐 آخرین اخبار و مدیای دریایی ایران و جهان را در مارین پرس دنبال کنید. https://chat.whatsapp.com/LdzzaZVakpz0CmutF2wKLc ______________________________ #خبر_دریایی #خبر #دریا #صنایع_دریایی #حادثه_دریایی #چین ‏#marinepress #marinrpress_ir

A post shared by مارین پِرِس (@marinepress.ir) on

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکلات استفاده از سوخت کم‌سولفور در کشتی‌ها

ش شهریور 1 , 1399
بررسی‌های جدید که توسط مؤسسه بیمکو انجام شده نشان می‌دهد بسیاری از دارندگان کشتی‌ها که از سوخت کم‌سولفور استفاده می‌کنند با مشکلات و چالش‌های جدیدی مواجه شد‌ه‌اند، زیرا تأمین‌کنندگان این گونه سوخت استاندارد‌های لازم را رعایت نمی‌کنند.
صنعت بانکرینگ کشتی در بندر سنگاپور

شاید برای شما جالب باشد