ورزش حرفه‌ای حمایت ملی می‌طلبد

ملی‌پوش هرمزگانی قایقرانی با بیان اینکه وقتی ما در اردوها هستیم و حمایت مسئولان را نداشته باشیم احساس غربت می‌کنیم، گفت: ورزش حرفه‌ای حمایت ملی را می‌طلبد که نیاز است سایر ارگان‌ها هم حمایت کنند.

سارا کاظمی، ملی‌پوش هرمزگانی قایقرانی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، سارا کاظمی اظهار داشت: ورزش را از سن 6 سالگی با رشته شنا شروع کردم و در سن 8 سالگی به عضویت تیم منتخب شنای استان در آمدم.

وی افزود: از سن 12 سالگی با ورزش مهیج قایقرانی آشنا شدم و هم‌اکنون 6 سال است عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستم.

این ملی‌پوش هرمزگانی با بیان اینکه در مسابقات آسیایی 2015 دو مدال نقره کسب کردم، گفت: مدال نقره زیر 23 سال را که برای اولین بار در تاریخ قایقرانی دنیا برگزار می‌شد را کسب کردم و همچنین تاکنون بیش از 100 مدال رنگارنگ در پیکارهای مختلف قهرمانی کشور به‌دست آورده‌ام.

کاظمی با اشاره به تمریناتش در شرایط کرونایی تصریح کرد: با شیوع کرونا تقریبأ تمامی مسابقاتمان کنسل شد. متأسفانه این ویروس منحوس تمامی شرایط تمرینی ورزشکاران را مختل کرده است.

وی ادامه داد: به‌همراه خواهرم(هدیه کاظمی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا) بخشی از تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهیم و از آنجا که رشته ما انفرادی است در صورت امکان در فضای باز تمرینات را پشت سر می‌گذاریم.

این ملی‌پوش قایقرانی در ادامه این گفت‌وگو عنوان داشت: درخواستی که از مسئولان ورزشی استان دارم این است که از وضعیت و شرایط ورزشکاران استانمان که برای کشور افتخارآفرینی کردند غافل نشوند و حدالامکان از ما حمایت کنند.

کاظمی در ادامه به مجموعه تمرینی قایقرانی شهر بندرعباس اشاره کرد و افزود: پیست بندرعباس واقعأ برای تمرین کردن مناسب نیست و هر زمان که به بندرعباس می‌آئیم تمرین را کاملأ کنار می‌گذاریم، نداشتن رخت‌کن مناسب، کمبود قایق و تنظیم ساعت تمرین‌ها با جزر و مد دریا، مشکلات زیادی برای یک قایقران است.

وی با بیان اینکه وقتی ما در اردوها هستیم و حمایت مسؤولان را نداشته باشیم احساس غربت می‌کنیم و این کار را برای ما سخت‌ می‌کند، گفت: ورزش حرفه‌ای حمایت ملی را می‌طلبد که نیاز است سایر ارگان‌ها هم حمایت کنند.

این ملی‌پوش خوش‌آتیه قایقرانی کشورمان در پایان با بیان اینکه حمایت مسؤولان موجب دلگرمی و در مقابل غفلت آنان مأیوس‌کننده است، یادآور شد: حامی اصلی من و خواهرم در ورزش پدر و مادرمان بوده‌اند و خوشبختانه از ابتدا تاکنون حمایت‌های زیادی از سوی آنان داشته‌ایم.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نتفلیکس زندگی جوان‌ترین قایقران جهان را فیلم می‌کند

پ تیر 26 , 1399
نتفلیکس قصد دارد تا فیلم بلندی بر مبنای زندگی جسیکا واتسون و قایقرانی وی بسازد.
جسیکا واتسون جوان ترین قایقران جهان

شاید برای شما جالب باشد