رونمایی از اولین روغن ایرانی صنعت هوایی و دریایی

8 محصول جدید دانش بنیان و خط تولید روغن و روانکارهای تحریمی حوزه صنایع هوایی و دریایی درشرکت نفت‌پارس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی معرفی شد.

رونمایی از اولین روغن ایرانی صنعت دریایی
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی‌(ره) از اولین روغن ایرانی صنعت هوایی و دریایی با کسب استاندارد روز دنیا رونمایی شد.

8 محصول جدید دانش بنیان و خط تولید روغن و روانکارهای تحریمی حوزه صنایع هوایی و دریایی درشرکت نفت‌پارس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام افتتاح شد.

عارف نوروزی معاون ستاد اجرایی فرمان امام و رئیس گروه اقتصادی تدبیر دراین مراسم گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و نیاز کشور به تولید محصولات داخلی، ستاد اجرایی با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش‌بنیان در شرکت نفت‌پارس تولید روانکارها و روغن‌های موتور هیدرولیک و انواع گریس‌ها برای نیازهای صنعت هوایی ودریایی را در دستور کار خود قرار داد.

نوروزی با بیان اینکه بعد از ۱۰ ماه تلاش مستمر امروز شاهد رونمایی از چندین محصول جدید در شرکت نفت پارس هستیم، افزود: سرمایه‌گذاری این کار حدود ۵ میلیون دلار بوده که با این میزان سرمایه ، 21 میلیون دلار در سال صرفه‌جویی ارزی صورت میگیرد، ضمن اینکه این محصول 73 درصد ارزان‌تر از مشابه خارجی آن تولید و عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد: این اولین روانکار تولید شده در داخل کشور در حوزه صنایع هوایی نظامی و غیرنظامی و صنایع دریایی است که تمام استانداردهای روز دنیا را هم کسب کرده است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس

د شهریور 3 , 1399
وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی دو روزه اقیانوس شناسی خلیج فارس به مسئولیت سازمان هواشناسی کشور و میزبانی تهران در تاریخ بهمن ماه ١٤٠٠ را به کمیسیون فرهنگی هیئت دولت ارائه نموده است.
نقشه کشورهای حوزه خلیج فارس

شاید برای شما جالب باشد