بهره‌برداری از سایت بانکرینگ قشم تا پایان سال

مدیر عامل کشتیرانی گفت: در تلاش هستیم با همکاری وزارت نفت سوخت کم سولفور را در سایت بانکرینگ ستارۀ قشم در اختیار کشتی‌ها قرار دهیم.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 به گزارش مارین‌نیوز، محمدرضا مدرس خیابانی در دیدار با حمیدرضا مؤمنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو کرد.

مؤمنی با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری نهایی از پروژۀ بانکرینگ ستاره قشم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت اقتصادی بزرگی که بانکرینگ در منطقه خلیج فارس دارد لازم است که جمهوری اسلامی ایران سهم در شأن خود را از آن کسب کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به  شرایط جغرافیایی بسیار مطلوب ایران به عنوان هاب بانکرینگ خلیج فارس افزود: درصورت بهره‌برداری کامل و سریع از پروژۀ بانکرینگ ستارۀ قشم می‌توانیم امیدوار باشیم که سهمی از بازار عمده و قابل توجه بانکرینگ منطقه کسب کنیم.


در ادامۀ این دیدار، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه الزامات سوخت کم سولفور در آغاز سال ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد، به ضرورت دسترسی کشتیرانی‌ها به این نوع سوخت اشاره و تصریح کرد: تلاش ما این است که با همکاری وزارت نفت سوخت کم سولفور را در سایت بانکرینگ ستارۀ قشم در اختیار کشتی‌ها قرار دهیم.


مدرس خیابانی تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری کامل از پروژه بانکرینگ ستاره قشم را یکی از اولویت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: امیدواریم همکاری‌ها در این زمینه با سازمان منطقه آزاد قشم به شکلی‌ نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر ادامه یابد.

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و

نائب رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تسریع در بهره‌ برداری کامل از این پروژه را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: به‌زودی در این زمینه گام عملی را برخواهیم داشت و تلاش می‌شود با حمایت کلیه مراجع ذی‌ربط و پیگیری مدیران مربوطه تا پایان امسال پروژه سایت بانکرینگ ستارۀ قشم به بهره برداری برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تهیه اطلس میگوی هرمزگان

پ مرداد 24 , 1398
مدیر کل شیلات هرمزگان از تهیه اطلس میگوی این استان خبر داد.
صنعت میگو در یک‌قدمی تولید 100 هزار تن در سال

شاید برای شما جالب باشد