موضوعات: سرخط خبرها

پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی/ 5 کشتی حامل کالاهای اساسی طی روزهای آینده وارد بندر می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در راستای تأمین کالاهای اساسی به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، 2 کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌ های بندر شهید رجایی پهلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور خرمشکوه؛ معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی طی روز های آینده در بندر شهید رجایی خبر داد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی،۶۷هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل ۴۴ هزارتن روغن خوراکی است.

معاون امور بندری واقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که در حال تخلیه کالاهای خود هستند.

شایان ذکر است، منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت