موضوعات: شیلات

پرداخت وام به ۹ طرح آبزی‌پروری گلستان در راستای جهش تولید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل جباری روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعطای تسهیلات به طرح‌های جهش تولید اظهارداشت: میزان کل این پرداختی به طرح‌های معرفی شده ۴۱۳ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مشکلات و معضلات موجود در مسیر اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان باید برطرف شود، زیرا این مشکلات باعث جلوگیری از رشد تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک چالش‌هایی در زمینه پرداخت تسهیلات وجود دارد که در جلسات مختلف با حضور روسای بانک‌های عامل و ادارات مربوطه در تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

مدیر کل شیلات گلستان گفت: بانک‌های استان همکاری خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات با متقاضیان اجرای طرح‌های آبزی پروری داشتند اما شاید قوانین و دستورالعمل‌ها مشکلاتی را در زمینه پرداخت تسهیلات ایجاد کنند که بدون شک راه حل‌های برای رفع مشکلات وجود دارد.

جباری اضافه کرد: اکنون ۲۶ پرونده آبزی‌پروری در زمینه طرح‌های جهش تولید از سوی این اداره کل به بانک‌های عامل معرفی شده و در مرحله دریافت تسهیلات هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تعامل بیشتر و رعایت ضوابط، مشکلاتی که در برخی از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات وجود دارد، رفع شود.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت