موضوعات: سرخط خبرها

صدور مجوز بهره برداری از یک سکوی تفریحی در خزرآباد ساری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز بهره برداری از یک سکوی تفریحی واقع در خزرآباد ساری خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری با اعلام این مطلب افزود : با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با تمدید مجوز بهره برداری از این سکو توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، بر اساس مشخصات تعیین شده و رعایت کلیه قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون های مرتبط ، صرفا با کاربری تفریحی موافقت کرده است.

وی با تشریح مشخصات فنی این سازه دریايی خاطر نشان کرد: مجوز بهره برداری از این سکوی تفریحی که به ابعاد 12 * 10 و دارای پل دسترسی به طول 42 متر و عرض 2 متر است، بر اساس تأیید اعضای کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین موافقت ارگان های ذیربط استانی، شامل فرماندهی دریابانی، شرکت سهامی آب منطقه ای ، منابع طبیعی و میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی صادره شده است . 

گفتنی است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه‌های دریایی می‌توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت
برچسب‌ها: بندر نوشهر

آخرین اخبار: