موضوعات: شیلات

سرمایه گذاری عمان به شرکت سنگاپوری Blue Aqua اجازه می دهد تا 50 درصد از غذاهای دریایی سنگاپور را تولید کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Singapore  که در پرورش فوق فشرده میگو تخصص دارد، سرمایه گذاری دو شرکت برجسته عمانی – Bahwan Services and Trading LLC (BSTL[1])  و Muscat Investment House LLC (MIH[2]) را تأیید کرده است.

مزرعه فوق فشرده میگو Blue Aqua در سنگاپور

هدف این شرکت این است که 50 درصد از نیازهای غذاهای دریایی سنگاپور را تأمین و امنیت غذایی در خاورمیانه را بهبود بخشد.

انتظار می‌رود این سرمایه گذاری به گسترش سریع عملیات آبزی‌پروری Blue Aqua سنگاپور کمک کند. بلو آکوا سنگاپور می‌گوید که با تزریق منابع مالی، می‌تواند قابلیت‌های پرورش ماهی قزل‌آلای خود را با فناوری پیشرفته افزایش دهد، کانال‌های توزیع را گسترش داده و تولید آبزیان برای صادرات را افزایش دهد.

این مشارکت همچنین آغاز یک پروژه چند مرحله‌ای آبزی پروری در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) به ویژه در عمان است. هدف گروه بهوان حمایت از چشم انداز 2040 عمان با ایجاد یک پروژه آبزی پروری در سطح جهانی در این کشور، کمک به تنوع اقتصادی و رشد و در عین حال تأمین تقاضای جهانی فزاینده برای محصولات غذاهای دریایی به صورت پایدار است.

همکاری بین گروه بهوان، خانه سرمایه گذاری مسقط و بلو آکوا سنگاپور به دنبال ایجاد یک مدل پایدار برای آبزی پروری شهری است که به نگرانی‌های امنیت غذایی در سراسر جهان توجه ‌کند.

“این سرمایه گذاری نشان دهنده رای اعتماد قوی به صنعت آبزی پروری سنگاپور است. رشد Blue Aqua نه تنها تقاضای فزاینده برای غذاهای دریایی پایدار در منطقه را برآورده می‌کند، بلکه به اهداف امنیت غذایی سنگاپور نیز کمک خواهد کرد. پس از اتمام ساخت مزرعه در سال 2024، دکتر فرشاد شیشه چیان، مدیرعامل بلو آکوا اینترنشنال در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود بلو آکوا 50 درصد از غذاهای دریایی سنگاپور را تولید کند.

بلو آکوا سنگاپور در حال حاضر یک مزرعه فوق فشرده میگو را که دارای تأییدیه شورای سرپرستی آبزی‌پروری (ASC)  است را اداره می‌کند، و در این مجموعه میگوی ببری و میگوی سفید را به کمک روش ابداعی خودشان تولید می‌کنند.



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت