موضوعات: شیلات

روش جدید شناسایی 18 عامل بیماری زای میگو با یک تست – تست به روش Genics Shrimp MultiPathV,A استانداردها را در تشخیص زودهنگام پاتوژن های میگو بهبود می دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

این روش جدید با شناسایی 18 عامل بیماری زای میگو با یک آزمایش، آخرین ویرایش فناوری استانداردهای صنعتی را بازتعریف می کند و در جهت حمایت مقرون به صرفه و جامع از سرمایه های پرورش دهندگان عمل می کند.

تشخیص جامع پاتوژن

یکی از ویژگی های برجسته Shrimp MultiPath2.0  ظرفیت منحصر به فرد آن برای شناسایی 18 عامل بیماری زای رایج میگو با یک آزمایش است. این بیماری ها شامل موارد ذیل است:

WSSV, AHPND pirA/AHPND pirB, EHP, GAV YHV2, IHHNV, IMNV, YHV 1, YHV 7, HPV HDV, MBV, LSNV, MOV, TSV, NHP,DIV1, PVNV, CmNV و  MrNV.

بر خلاف کیت‌ها و سرویس‌های معمولی که در هر نمونه فقط به دنبال یک پاتوژن می‌گردند، Shrimp MultiPath2.0  این اجازه را می‌دهد تا هر تهدید بیماری برجسته را با یک آزمایش بسیار دقیق شناسایی کنند. Shrimp MultiPath 2.0 همچنین تفاوت‌هایی را بین زیرشاخه‌های ژنتیکی پاتوژن‌های اصلی تشخیص داده و حفاظت بهینه را ارائه می‌دهد.

این شرکت می گوید «زمانی که صحبت از گونه‌ای مانند میگو می‌شود که در آن عوامل بیماری‌زای متعددی در هر زمان وجود دارد که اثرات منفی در تولید دارند، Shrimp MultiPath 2.0  راه‌حل انتخابی است که خطرات چندعاملی را با نتایج سریع و قابل اعتماد تشخیص می دهد.

هنگامی که از محافظت از بیماری در میگو صحبت می شود، زمان بسیار اهمیت دارد و لذا روش تست  Genics Shrimp MultiPath استاندارد صنعت را (پس از نمونه برداری) از حمل و تحویل  نمونه ها از مزرعه به آزمایشگاه ، با یک پنجره 1 تا 5 روزه در سراسر جهان، از جمله زمان حمل و پردازش در آزمایشگاه متغیر می کند. هنگامی که نمونه های مشتریان به آزمایشگاه Genics رسید، نتایج آزمایش دقیق و تایید شده را در عرض 48 ساعت ارائه می دهد. این زمان واکنش سریع و جهانی، پرورش دهندگان را قادر می‌سازد تا بر اساس داده‌های دقیقی که می‌توانند به آنها اعتماد کنند، اقدام فوری انجام دهند و خطر شیوع بیماری و تلفات احتمالی موجودی را به حداقل برساند.

استفاده از سیستم‌های جمع‌آوری نمونه میگو MultiPath 2.0 در مزرعه آسان است و Genetics با ردیابی نمونه GPS در زمان واقعی مایل بیشتری را طی می‌کند. این خدمات انحصاری آرامش خاطر را برای مشتریان و پرورش دهندگان فراهم می‌کند، زیرا می‌دانند که نمونه‌های آن‌ها در هر دقیقه از روز به طور ایمن از مزرعه تا آزمایشگاه ردیابی می‌شوند.

سیستم هشدار زودهنگام پرورش دهندگان در برابر بیماری

Genics Shrimp MultiPath2.0  به عنوان یک سیستم هشدار دهنده عمل می کند و پرورش دهندگان را از وجود پاتوژن ها ، هفته ها قبل از ظاهر شدن هر گونه علائم مرئی بیماری در مزارع شان آگاه می کند. این رویکرد پیشگیرانه به جهت جلوگیری از تلفات پرهزینه و حفظ سلامت محیط زیست آبزی پروری بسیار ارزشمند است.

در مورد ویروس نکروز هیپودرمال و خونساز عفونی میگو (IHHNV) می تواند ارزش سر مزرعه را تا 52000 دلار در هکتار افزایش دهد. برای پاتوژن های ویرانگر مانند ویروس سندرم لکه سفید میگو WSSV) و IMNV)، این پتانسیل را دارد که کل برداشت را نجات دهد و پرورش دهندگان را از مخاطرات و مشکلات مالی قابل توجه حفظ کند.

علاوه بر این، دقت سنگ بنای روش تست Genics است . این روش شامل آزمایش‌های کنترلی است که یکپارچگی DNA و RNA را در هر نمونه تأیید می‌کند و آن را بالاتر از استانداردهای موجود در صنعت قرار می‌دهد. این دقت به ویژه برای میگو که حاوی مهارکننده های PCR مانند کیتین است، بسیار مهم است.

Genics امنیت و یکپارچگی داده های تست را با رمزگذاری و تحویل مستقیم به مشتریان برای استفاده انحصاری در اولویت قرار می دهد. این تعهد به امنیت داده ها محرمانه بودن را تضمین می کند و باعث ایجاد یک رابطه اعتماد بین Genics و مشتریانش شده است.

استاندارد جدید برای کنترل بیماری میگو

این شرکت گفت: “با تحقیقات اخیر که به وضوح ناکافی بودن کیت های تست POC را نشان می دهد (که هنوز به طور گسترده در صنعت استفاده می شود) Genics متعهد است که جایگزین بهتری برای پرورش دهندگان ارائه دهد که نه تنها موثر باشد بلکه هزینه کمتری نیز نسبت به تست های معمولی داشته باشد.”

این ” یک نوآوری واقعی در تشخیص پاتوژن میگو است که نیاز صنعت به یک راه حل آزمایشی جامع، سریع و دقیق را برطرف می کند. Genics Shrimp MultiPath2.0 با توانایی در شناسایی طیف گسترده ای از عوامل بیماری زا، ارائه نتایج سریع و ارائه کمی ایمن و تایید شده داده ها، استاندارد جدیدی را برای اطمینان و ایمنی تعیین می کند.”

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت