موضوعات: شیلات

انتشار راهنمای صنعت پرورش میگوی هند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هدف انتشار مقاله ۱۹۶ صفحه ای‌ “ویلم وان در پیجل” درک بهتر ساختار و پویایی صنعت میگوی هند و شرکت‌هایی است که آن را راهبری می‌کنند.

شرکت مشاوره تحلیلگر صنعت میگو ” ویلم وان در پیجل” راهنمای خود در خصوص چشم اندازهای را برای صنعت میگوی هند منتشر کرد. این یک جزوه 196 صفحه ای است و برای هرکسی که می خواهد ساختار و پویایی صنعت میگوی هند و شرکت های اصلی آن را بهتر درک کند، مفید خواهد بود.

هندوستان دومین یا سومین تولیدکننده بزرگ میگو در سطح جهان است. این کشور بزرگترین تولیدکننده محصولات میگوی بدون پوست در جهان است. صنعت میگو با توجه به اینکه تقریباً کاملاً صادرات محور است، منبع مهم ارز خارجی است و سهم مهمی در اقتصاد و اشتغال نیروی کار هند دارد. در مورد اتهامات حقوقی، تأکید بر این نکته مهم است که صنعت میگوی هند به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 1 تا 1.5 میلیون نفر شغل ایجاد می کند وان در پیجل گفت: صنعت میگوی هند از این جهت که در جهت کمک به ایجاد حرکت برای ایجاد آینده ای انعطاف پذیر در صنعت میگو و معیشت مردمی که به آن وابسته اند بسیار با اهمیت است.

کار آقای وان در پیجل در صنعت میگو حدود 12 سال پیش و پس از زندگی در چنای، هند، به عنوان یک دانشجوی مردم شناسی فرهنگی با تحقیق در مورد رفتار استراتژیک صادرکنندگان میگو هندی آغاز شد. آن زمان بود که هند در آستانه گذار از میگوی مونودون به  میگوی وانامی بود. او سعی کرد آن شرکت‌هایی را که اولین و پیشتاز هستند و آن‌هایی که عقب تر هستند را شناسایی کند. نمایندگان کلیدی صنعت مانند الیاس سایت، دبیر کل انجمن صادرکنندگان غذاهای دریایی و اعضای مختلف انجمن متخصصان آبزی پروری، مانند آقای سانتانا کریشنان، به او کمک کردند تا راه خود را پیدا کند. از آن زمان، او هر سال چندین بار به هند سفر کرده است. او پروژه های بهبود آبزی پروری را برای شبکه Solidaridad در بنگال غربی و اودیشا راه اندازی کرد. او به‌روزرسانی‌های منظم در مورد وضعیت تولید و صادرات را منتشر می‌کند و از چندین سازمان برای یافتن راه خود در صنعت و چشم‌انداز سیاسی هند حمایت می‌ نماید. وان در پیجل همچنین به شرکت‌های هندی و خارج از کشور کمک می‌کند تا مشارکت‌های خود را توسعه دهند. او سفیر صنعت میگوی هند شده است.

وی در رابطه با این راهنما افزود: “من قویاً به دسترسی رایگان به اطلاعات اعتقاد دارم. معمولاً این راهنماهای صنعتی انتشارات پولی هستند که فقط برای افراد خوش شانسی که توانایی پرداخت هزینه آنها را دارند در دسترس هستند. به لطف سخاوت حامیان آن، این راهنما در دسترس همه کسانی است که می خواهند اهمیت صنعت میگوی هندی را درک کنند”.

قبل از راهنمای صنعت میگوی هند، او چشم انداز میگو وهمچنین گزارشی در مورد بازار جهانی مولد میگوی وانامی و گزارشی در مورد چشم انداز جهانی تولید خوراک میگو منتشر کرد. اگرچه انتشار گزارشات دیگر هنوز برنامه ریزی نشده است، وان در پیجل بیان می کند که به طور کلی سایر کشورها نیز شایسته تهیه چنین راهنماهایی هستند. او تصمیم دارد جزوه بعدی را احتمالاً در سال 2025 انجام دهد. در این بین، او به انتشار وبلاگ میگو ادامه می دهد که به روز رسانی رایگان در مورد صنعت جهانی میگو خواهد بود.

علاوه برتهیه این چشم انداز، وان در پیجل در حال حاضر یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل انجمن جهانی میگو، مشاور استراتژیک شورای جهانی میگو و مشاور دائمی آکواریوم غیرانتفاعی Monterey Bay  ایالات متحده، واردکننده میگوی شرکت کلاس پول مستقر در هلند و استارت آپ فضایی هند است. در سال 2023، مقالات و جزوه 100 مقاله برتر سایت Intrafish’s Seafood Power  بوده است.

 

تعداد بازدید: ۲

لینک کوتاه: کپی کن!

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اتحادیه تولید و تجارت آبزیان

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت