موضوعات: کشتی‌سازی

بدنبال افزایش سرعت رشد ایزوایکو هستیم – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، بابک احمدی با حضور در غرفه ایزوایکو در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پخش و پتروشیمی در تهران در ارزیابی خود از عملکرد این شرکت اظهارداشت: ایزوایکو در دو سال گذشته رشد نهایی بسیار خوبی داشته و ما درصدد این هستیم که این سرعت رشد را افزایش دهیم.

معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو درباره فعالیت های این شرکت و اینکه قرار است مجموعه به چه سمت و سویی برود؟ گفت : در کشور تقاضا و ظرفیت ساخت و تولید به قدر کافی در حوزه شناورهای دریایی اعم از تجاری، صنعتی ، گردشگری و مسافری وجود دارد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز در این حوزه تبدیل به معضل شده است تامین نقدینگی و سرمایه گردش مورد نیاز در تولید است افزود: در تمام دنیا کسی بدون سیستم های لیزینگ و وام های تجاری کار نمی کند و توقع ما این است که نظام بانکی کشور در حوزه پروژه های سنگین ریالی و ارزی وارد عمل شده و زیرساخت های تامین مالی ایجاد کند تا اتصال بین خریدار و فروشنده رونق بیشتری پیدا کند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکراتی با شبکه بانکی صورت گرفته که امیدواریم به زودی منتج به نتایج خوبی شود خاطرنشان کرد : هرچند که در این مدت از ابزارهای نوین مالی با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه نیز غافل نبودیم و در سال گذشته در حوزه صنایع سنگین در ایدرو شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بودیم.

وی تصریح کرد: در صنایع دیگر نیز در حال مطالعه با وزارت صمت برای تدوین و طراحی روش های تامین مالی هستیم که بتوانیم مسیر اتصال تولید به تقاضا را هموارتر کنیم.






منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت