موضوعات: سرخط خبرها

سیاست‌های کلی و محورهای اصلی حوزه‌ HSE در بندرشهیدرجایی تشریح شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت‌ ارتقای وضعیت ایمنی شرکت‌های بهره بردار در بنادر از طریق تمرکز بر رعایت ضوابط و الزامات HSE تاکید کرد.

عبدالله جعفری ضمن تشریح چشم انداز و ماموریت‌ها، سیاست‌های کلی و محورهای اصلی و برنامه‌های اختصاصی بنادر در سه بخش HSE، ایمنی حریق و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، همدلی مدیران شرکت‌های فعال در مجتمع بندری را خواستار شد.‌

وی در ادامه با بیان اینکه مقوله HSE به عنوان یک ارزش بنیادین و یک حق در راس همه فعالیت‌های یک سازمان نهادینه شده است، افزود: سطح بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان بنادر و همچنین تولید و اشتراک دانش و توانمندسازی ذی‌نفعان در بنادر ارتقا می یابد.

جعفری ضمن تاکید مجدد بر ارتقای ایمنی در فرآیندهای عملیاتی و کاهش میزان حوادث در محیط های کاری ادامه داد: شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران، به عنوان نقشه راه دستیابی به اهداف بلند مدت و پایدار، مشارکت بیشتر و موثرتری با واحدهای HSE بندر داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این نشست از پنج نفر از کارشناسان برتر HSE بندر و همچنین ۱۲ نفر از مسئولان نمونه HSE شرکت‌های مستقر در بندر شهیدرجایی مطابق با ارزیابی های انجام گرفته در شاخص های HSE، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تجلیل شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت