کارگروه ملی اقتصاد دریا در دولت سیزدهم ایجاد و پیگیری شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش بازار، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست خبری با اشاره به تأثیر اقتصاد دریانوردی در کشور، گفت: مباحث اقتصاد دریا در طول تاریخ کشور علی الخصوص در این ایام بیشترین توجه به این موضوعات شده و پس‌از جلسات متعددی که در مجمع مصلحت نظام انجام شد سیاست کلی نظام دریا توسط مجمع تشخیص ابلاغ شد و همزمان در دولت مردمی سیزدهم مبحث کار گروه ملی اقتصاد دریا ایجاد و پیگیری شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه تصریح کرد: کشتی حمل ال پی جی (LPG) ناوگان گازی است که گاز را در دمای منفی ۴۶ درجه به صورت مایع نگه می‌دارد؛ ظرفیت این کشتی ۶ هزار و ۵۰۰ تن است که با پرچم پاناما و با خدمات اوکراین و هند دچار آتش سوزی و انفجار شد اما با درایت مجموعه بنادر و همکاری وزارت نفت همه ۲۲ نفر از کارکنان کشتی سالم و از غرق شدن کشتی جلوگیری شد که این برگ برنده‌ای برای سازمان بنادر و دریانوردی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین هنرستان دریایی جوار بنادر در هرمزگان راه اندازی می شود

ش مرداد 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اولین هنرستان دریایی جوار سازمان بنادر و دریانوردی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان راه اندازی می شود. به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش امروز با […]

همچنین بخوانید: