قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

1

قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به ارزش ۱۴۰ میلیاردتومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

کشتی کانتینربر ایران اراک ساخت ایزوایکو
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید. ارزش این سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

همچنین، امروز تفاهم‌نامه همکاری سازمان بنادر و دانشگاه علم و صنعت در زمینه توسعه آینده‌پژوهی و استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر برای تحصیلات تکمیلی در حوزه ساخت تجهیزات بندر و دریایی و تولید شناورهای داخلی و موضوعات مرتبط به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، رفع موانع و مشکلات تولیدات صنایع بندری و رفع سایر مشکلات و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در برنامه قرار گرفت.

مقرر شده است تا دانشکده علوم بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت تأسیس شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

یک دیدگاه برای “قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

  1. هر فروند شناور پایلوت سی میلیارد تومان مگر از طلا درست میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندرچابهار توسعه دهنده روابط هند و ایران است

ی بهمن 12 , 1399
مدیرکل وزارت امورخارجه کشور هندوستان گفت: بندر چابهار ارتباط دهنده بین هند و ایران و توسعه دهنده روابط تجاری، اقتصادی، سیاسی و دوستانه این ۲ کشور است.

همچنین بخوانید: