پایان موفقیت آمیز مرحله اول رول آپ جکت فاز فروزان – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







در آخرین روز از دومین ماه سال مرحله اول عملیات رول آپ جکت میدان نفتی فروزان با موفقیت انجام شد.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو روز یکشنبه ٣١ اردیبهشت ١۴٠٢ اولین مرحله عملیات رول آپ یا چرخش جکت میدان نفتی فروزان توسط گروه سازه های دریایی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس با موفقیت انجام شد.

مهندس کامبیز یحیی زاده مدیر گروه سازه های دریایی ایزوایکو در مورد این عملیات گفت: رول آپ یکی از اصلی ترین عملیات ها برای ساخت سکوهای سرچاهی نفت و گاز در دریاست که در آن جکت از حالت افقی در حالت عمودی قرار می گیرد.

مهندس بنگر مدیر پروژه ساخت جکت های میدان نفتی فروزان اظهار داشت: عملیات رول آپ بخشی از فرایند تکمیل جکت با هدف استخراج نفت حوزه مشترک ایران و عربستان در میدان نفتی فروزان است.
وی ادامه داد: ساخت کل فاز فروزان شامل دو جکت با ابعاد ٢٣ متر در ٢٣ متر و با ارتفاع ۵۵ متر با وزنی بالغ بر ١٣٠٠ تن با نام های جکت F19 (جکت اول) و جکت F Max (جکت دوم) ، دو سکو و حمل و نصب و راه اندازی است که توسط گروه سازه های دریایی ایزوایکو در حال اجراست.
بنگر افزود: بخش دوم و تکمیلی عملیات رول آپ جکت F19 پایان همین هفته انجام می‌شود و همچنین عملیات ساخت جکت F Max میدان نفتی فروزان بلافاصله بعد از تکمیل جکت اول آغاز میشود.

 

 

 

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور شرکت صدرا در نمایشگاه نفت و گاز به روایت تصاویر - شركت صنعتی دریایی ایران

د خرداد 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت صدرا با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از 27 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار شد، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود. گزارش تصویری این حضور […]
حضور شرکت صدرا در نمایشگاه نفت و گاز به روایت تصاویر - شركت صنعتی دریایی ایران

همچنین بخوانید: