تجلیل از مدیرعامل و معاون اجرایی و امور تولید ایزوایکو در راستای همکاری و همراهی با بسیج استان

زمان مطالعه: 2 دقیقه







روز سه شنبه 26 مهرماه 1402 در مراسم تکریم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بشیری ایزوایکو از دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو و مهندس علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید مجتمع، در راستای همکاری و همراهی سازمان بسیج استان تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران روز سه شنبه 26 مهرماه 1402 در مراسمی با حضور سرهنگ اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج و سرهنگ شهبازی رئیس سازمان بسیج کارخانه‌جات و ادارات استان هرمزگان از زحمات و همکاری های سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو و مهندس علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید مجتمع با سازمان بسیج استان هرمزگان و به عنوان  پیشگامان و همراهان همیشگی اردوهای راهیان پیشرفت تجلیل و تقدیر شد.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از اولین روزهای حضور سلمان ضربی در این مجتمع با پایه ریزی این رویداد در مجتمع ایزوایکو همواره کنار برگزار کنندگان بوده و همکاری و همراهی در این رویدادها را یکی از وظایف ذاتی خود میداند.

 این فعالیت بستری مناسب برای آگاهی بخشی به دانشجویان از دستاوردهای علمی در صنایع و کارخانجات و ترغیب دانشجویان در هدفدارکردن فعالیت‌های علمی است و نقش مهمی در افزایش روحیه خودباوری جوانان دارد و کمک می‌کند دانشجویان نقش‌آفرینی موثری در سنگر جهاد علمی داشته باشند.

اردوهای راهیان پیشرفت در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از هفته گذشته با بازدید 160نفر از دانشجویان استان فارس شروع شد و  همچون سالهای گذشته ایزوایکو هر هفته میزبان دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان این دوره از  اردوهای راهیان پیشرفت است.

لازم به ذکر است که در سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در قالب این اردوها از ایزوایکو بازدید کرده اند که ضمن آشنایی با فعالیتها و دست آوردهای این مجموعه صنعتی در دوران انقلاب اسلامی ، این بازدیدها مانند کلاس درسی فوق العاده در افزایش سطح علمی و عملی دانشجویان تأثیر بالایی داشته است.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید بشیری مجتمع ایزوایکو – ایزوایکو

چ مهر 26 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بشیری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج، رئیس سازمان بسیج کارخانه‌جات و ادارات استان هرمزگان و مدیرعامل و معاونین ایزوایکو در محل سالن کنفرانس ستاد […]

همچنین بخوانید: