موضوعات: سرخط خبرها

افزایش ایمنی تردد کشتی ها با بهره گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: ایمنی تردد کشتی ها با بهره گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور افزود: با اقدامات صورت گرفته در سال جاری در راستای بهبود زیرساخت های ایمنی دریایی، خوشبختانه ارائه خدمات به کشتی های متردد در آبراهه های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار با رعایت الزامات ایمنی، عملیات های دریایی مربوط به ورود و خروج کشتی ها با موفقیت و بدون سانحه به انجام رسیده است.

 وی تأمین بویه های جدید از جنس پلی اتیلن، جایگزینی سیستم روشنایی و چراغ بویه ها با سیستم های مدرن و بروز دارای قابلیت تنظیم از طریق نرم افزار و کنترل و پایش های مستمر وضعیت علائم کمک ناوبری را از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

انزان پور افزود: با انجام بیش از ۱۵۰ عملیات دریایی و سرویس چراغ های دریایی در سال ١٣٩٩،خوشبختانه با آماده بکاری و روشنایی چراغ های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار، علاوه بر رعایت استانداردهای انجمن بین المللی چراغ های دریایی، زمینه خدمات رسانی مطلوب به ناوگان متردد فراهم شده است.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت
برچسب‌ها: علائم کمک ناوبری

آخرین اخبار: