موضوعات: سرخط خبرها

بازرسی از 200 سازه دریایی از شرق تا غرب هرمزگان/ شناسایی و تشکیل پرونده برای دو سازه غیر مجاز دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان گفت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف غیر مجاز اراضی ساحلی و حریم دریا توسط دریاخواران از 200 سازه دریایی در ایام تعطیلات نوروز بازدید صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی با اشاره به لزوم نظارت دقیق برسواحل و بنادر بویژه در ایام تعطیلات نوروز، اظهارداشت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف غیر مجاز در اراضی ساحلی و حریم دریا و ساخت و ساز غیر مجاز ، گشت نظارتی مبادرت به رصد ۲۲۳۸ کیلومتر نوار ساحلی استان کرد.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای مداومی که در طول سال انجام می شود در ایام تعطیلات نوروز نیز از حدود 200 سازه و تاسیسات دریایی در کرانه ساحلی استان بازدید بعمل آمد.

دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان، تاسیسات دریایی با کاربری نفتی، تجاری، صیادی، صنعتی، چند منظوره، مسافری، تفریحی و گردشگری، تاسیسات آب شیرین کن و همچنین کارگاه های ساخت و تعمیر شناور را از جمله اماکن مورد بازدید بازرسان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته دو مورد تخلف ساخت و ساز غیر مجاز که یکی در غرب استان و دیگری در یکی از جزایر توسط گشت نظارت کشف شد و بارزسان پرونده را جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی کردند.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت