بازرسی از 200 سازه دریایی از شرق تا غرب هرمزگان/ شناسایی و تشکیل پرونده برای دو سازه غیر مجاز دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان گفت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف غیر مجاز اراضی ساحلی و حریم دریا توسط دریاخواران از 200 سازه دریایی در ایام تعطیلات نوروز بازدید صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی با اشاره به لزوم نظارت دقیق برسواحل و بنادر بویژه در ایام تعطیلات نوروز، اظهارداشت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف غیر مجاز در اراضی ساحلی و حریم دریا و ساخت و ساز غیر مجاز ، گشت نظارتی مبادرت به رصد ۲۲۳۸ کیلومتر نوار ساحلی استان کرد.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای مداومی که در طول سال انجام می شود در ایام تعطیلات نوروز نیز از حدود 200 سازه و تاسیسات دریایی در کرانه ساحلی استان بازدید بعمل آمد.

دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان، تاسیسات دریایی با کاربری نفتی، تجاری، صیادی، صنعتی، چند منظوره، مسافری، تفریحی و گردشگری، تاسیسات آب شیرین کن و همچنین کارگاه های ساخت و تعمیر شناور را از جمله اماکن مورد بازدید بازرسان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته دو مورد تخلف ساخت و ساز غیر مجاز که یکی در غرب استان و دیگری در یکی از جزایر توسط گشت نظارت کشف شد و بارزسان پرونده را جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد در کانال سوئز به حالت عادی بازگشت

ش فروردین 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس به نقل از رویترز، نهاد ناظر بر کانال سوئز از عبور کلیه ۴۲۲ کشتی باری متوقف شده در پشت این آبراه بین المللی خبر داد. بر اساس این گزارش، در بیانیه صادر شده از سوی این نهاد، تاکید شده که در حال […]

همچنین بخوانید: