موضوعات: سرخط خبرها

حل مشکلات پروژه بندر چمخاله/ پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی و گردشگری چمخاله

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، بر اساس برنامه تدوین شده مستلزم هم افزایی و هماهنگی مسئولان گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا اله یار در بازدید از روند پیشرفت و توسعه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل هایی که در منطقه وجود دارد، بندر چمخاله به عنوان بندر نمونه گردشگری می تواند، مبنای مناسبی در جهت توسعه گردشگری و تفریحی دریایی در دریای خزر باشد.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی گردشگری چمخاله، خاطرنشان کرد: رفع موانع، مشکلات و به خصوص تامین مصالح مورد نیاز پروژه یاد شده ضروری است که خوشبختانه در نشست مشترک با مسولان استان این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اله یار با بیان اینکه افق روشنی برای بندر چمخاله متصور هستیم، تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان پروژه کمک کند که این بندر با سرعت بیشتری تکمیل و آماده شود. 

ایجاد ۳۰۰ متر مسیر سنگی برای رسیدن به پل و عرشه، ساخت موج شکن در عمق ۵ متری با در نظر گرفتن وضعیت جریان گردش آب دریا و مسائل محیط زیستی، ایجاد دو دستک موج شکن در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل برای استحصال دو هکتار و ساخت حوضچه چهار هکتاری برای ورزش های آبی ، دریایی و قایقرانی و سایر تفریحات دریایی از جمله اقدامات انجام شده در بندر چمخاله است.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت