موضوعات: سرخط خبرها

بازدید رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از بندر شهید رجایی/ عزم جدی دولت سیزدهم برای جلوگیری از رسوب کالا در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدامات بندر شهید رجایی و سازمان اموال تملیکی هرمزگان در خروج کالاهای متروکه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سعی دولت سیزدهم بر این است که با هماهنگی سایر قوا تا حد امکان از رسوب کالاها جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا یزدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی، اظهارداشت: با تلاش جهادگونه کارکنان سازمان بنادر و دیگر ارگان ها، تعیین تکلیف کالاهای متروکه از روند مناسبی برخوردار است. 

 

وی ادامه داد: سعی دولت سیزدهم بر این است که با هماهنگی سایر قوا تا حد امکان از رسوب کالاها جلوگیری شده و انتقال و ترانزیت کالا چه به داخل و خارج با سهولت صورت پذیرد. 

 

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در مساله اموال تملیکی به دنبال این هستیم که با هماهنگی و همکاری سایر قوا، قوانین به شکلی تنظیم خواهد شد که اموال به سمت متروکه شدن نرود.

 

وی افزود: رویکرد دولت بر این است تا بخشنامه ها و قوانین به شکلی تنظیم شود تا ضمن برطرف شدن  ناهماهنگی بین ارگان ها، تجار در انتقال کالاهای خود با فرآیند اداری کمتری روبرو شوند.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت