بازدید رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از بندر شهید رجایی/ عزم جدی دولت سیزدهم برای جلوگیری از رسوب کالا در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدامات بندر شهید رجایی و سازمان اموال تملیکی هرمزگان در خروج کالاهای متروکه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سعی دولت سیزدهم بر این است که با هماهنگی سایر قوا تا حد امکان از رسوب کالاها جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا یزدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی، اظهارداشت: با تلاش جهادگونه کارکنان سازمان بنادر و دیگر ارگان ها، تعیین تکلیف کالاهای متروکه از روند مناسبی برخوردار است. 

 

وی ادامه داد: سعی دولت سیزدهم بر این است که با هماهنگی سایر قوا تا حد امکان از رسوب کالاها جلوگیری شده و انتقال و ترانزیت کالا چه به داخل و خارج با سهولت صورت پذیرد. 

 

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در مساله اموال تملیکی به دنبال این هستیم که با هماهنگی و همکاری سایر قوا، قوانین به شکلی تنظیم خواهد شد که اموال به سمت متروکه شدن نرود.

 

وی افزود: رویکرد دولت بر این است تا بخشنامه ها و قوانین به شکلی تنظیم شود تا ضمن برطرف شدن  ناهماهنگی بین ارگان ها، تجار در انتقال کالاهای خود با فرآیند اداری کمتری روبرو شوند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هدف گذاری برای تبدیل بندر چابهار به سومین بندر بزرگ تجاری ایران

پ بهمن 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار، بندر بزرگ تجاری و اقتصادی و دروازه توسعه استان سیستان و بلوچستان و کشور است و هدف گذاری ما تبدیل بندر چابهار به سومین بندر بزرگ تجاری ایران است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر […]
حسین مدرس خیابانی،استاندار سیستان و بلوچستان،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: